Instrukcje do wszystkich typów sterowników są języku polskim , także tłumaczenie info o błędach z wyświetlacza także jest przetłumaczone ale to w niczym nie upraszcza sytuacji, wręcz przeciwnie , zresztą nie ma o co kopii krutak samo sterowniki typu Villatiszyć bo ostatnie modele NH są już po polsku
, także sterowniki typu Vilati wyświetlacze mają po polsku. Mówiąc że NH jest wrogo
nastawiony do konserwatora miałem na myśli mało czytelny sposób przekazywania informacji przez sterownik.
Co do chwilowego czerwonego
zgadzam się że jest to niebezpieczne dla kierowców rutyniarzy
, być może założeniem inwestora było wymuszenie na kierowcach zwiększonej uwagi? ...... w przypadku kiedy nie wie co nastąpi za chwilę będzie cały czas skoncetrowany
, no ale to są moje prywatne domysły, nawiasem mówiąc od kilku dni obserwuję wzmożoną nerwowość kierowców, jeżdżą bardzo agresywnie , nagminnie wymuszają na pieszych pierwszeństwo na przejściach , wyprzedzanie z prawej to już norma zwłaszcza na Trasie Toruńskiej
a z drugiej strony niektórzy są tak "ostrożni" że skręcają w prawo dopiero na zielonym mimo że strzałka się pali !!
W SSU do tej pory można wprowadzić tylko 4 programy kolorowe oraz piąty Ż - M w nocy
Moim zdaniem do zmian w sygnalizacji a raczej do zwracania większej uwagi na pracę sygnalizacji powinni uczyć na kursach prawa jazdy , ktoś z forumkowiczów kiedyś napisał że za mało jest godzin jazdy na kursach i ja się z tym zgadzam , w obecnej sytuacji na drogach myślę że szkolenie powinno w całości odbywać się na ulicach ( oczywiście po uprzednim zaliczeniu teorii)
Ale się rozpisałem
. Pozdrawiam