Witam. Do pijanego delikwenta policjaci mówili faktycznie panie Maćku
więc być może jest to przyjęte , faktem jest że puścili go samopięt do domu, kierowca fiata z obrażeniami m in głowy został odwieziony do szpitala więc nie wiem jakie będą jego zamiary jak mu wyleczą głowę
. Co do drugiej sprawy dotyczącej światła czerwonego to jest to obecnie normalny tryb pracy sterowników typu NH , ma to na celu spowolnienie potoku pojazdów , przeważnie . Objaw ten występuje również w przypadku zmiany programu na podstawie zliczeń ruchu pojazdów przez pętle indukcyjne, takich zmian może być nawet kilkanaście w ciągu np 2 3 godz , jest to zależne od natężenia ruchu, co do możliwości uszkodzenia pętli to zawsze może się zdarzyć z tym że uszkodzona pętla jest wtedy zawsze wzbudzona w związku z tym wydłuża się czas zielonego na tym kierunku , również zapalenie się czerwonego na wszystkich kierunkach jest obecnie standardem z uwagi na bezpieczeństwo kierujących, z tym że występuje ono zwykle przy inicjowaniu pracy sterownika po np przerwie w dostawie energi lub wyłączeniu syg np przez konserwatora
. Moje prywatne zdanie na ten temat jest takie że popieram start sterownika z ogólnego czerwonego na program natomiast uważam że zmiany programu w trakcie realizacji jekiejś podfazy są błędem i wprowadzają niepotrzebnie zamieszanie (jak słusznie zauważył Lucyfer
). Pozatym sterowniki typu NH , których niestety jest coraz więcej w Warszawie, są wyjątkowo nieprzyjazne dla konserwatorów, mało czytelne , komunikaty tylko i wyłącznie w języku angielskim i to technicznym , jedynym praktycznie plusem jest dobry dostęp do wnętrza sterownika