Kondolencje dla rodziny i bliskich Janusza.
Żegnaj! Płakać mi się chce!
Poniższy tekst wysłałem do
- Tadeusza Łańcuckiego Dyrektora Naczelnego PKP Polskie Linie Kolejowe SA
- Marka Pola Ministra Infrastruktury.
Apeluję do Was napiszcze do nich co sobie pomyśleliście gdy poznaliście okoliczności śmierci Janusza
Całe to tałatajstwo z PKP niedość, że żąda coraz więcej kasy za coraz mniej pociągów to jescze MORDUJĄ najlepszych z nas. Jak to mozliwe na obecnym poziomie techniki, że szlaban nie został zamkinięty!!!. Uczeń II klasy technikum (poza Technikum Kolejowym)potrafi zbudować układ automatyki, który zamknie szlaban gdy zbliża się pociąg, a gdy szlaban nie dotknie podpórki i pociag jest blizej niż np 1000 m to do qrwy nędzy wyłączy zasilanie trakcji i posiąg stanie. Jednak przy takiej automatyce dróznik, jego naczelnik i naczelnik tego naczelnika będą mogli wyłącznie zarabic przy zamiataniu autostrad, gdy je juz nam zbudują! SZLABANY W POPRZEK TORÓW. Pociąg stop. Maszynista wysiada przestawia szlaban w poprzek drogi. Przejeżdza pociągiem. Pociąg stop. Maszynista wysiada przestawia szlaban w z powrotem w poprzek torów. Tak byc powinno!! NIE Zmieniam zdanie. Przemyślałem.... to jest złe rozwiązanie. Ten baran nie stanie drugi raz i odjedzie pociągiem zostawiając szlaban w poprzek drogi.
mar3miasto