lucyfer napisał(a):
> ....Co ciekawe, składając wniosek o zamknięcie konta, w którym
> dokładnie wypełniłem stronę "powody zakończenia współpracy",
> dowiedziałem się, że niepotrzebnie, "bo w nowym formularzu
> skasowaliśmy tę stronę". Ciekawe, bo taka informacja jest w
> biznesie podstawą...
Jeśli rezygnuję z jakiejś usługi a jestem pytany o powód, to odpisuję/odpowiadam mniej więcej w ten sposób: ile jest warta dla was ta informacja? po uzgodnieniu wartości i przelaniu kwoty na mój rachunek bankowy, informacja takowa zostanie udzielona.
Im bardziej łupieżczo była nastawiona firma pytająca, tym bardziej tekst jest rozbudowany w ich stylu.
Proponuję wszystkim rezygnującym z czegokolwiek podobne załatwianie tematu. Może kiedyś poskutkuje to zmianą podejścia do klienta?
Korzystajcie z map!
jest źle, będzie jeszcze gorzej
Pozdrówka
Szafir Optymista